Başlangıç > Ekonomi > Mola Bitti Artık Çalışma Zamanı

Mola Bitti Artık Çalışma Zamanı

23 Ocak itibariyle askerliğim sona erdi. Vatana olan borç bitmez ancak en önemli borç olan askerlik borcumu kazasız belasız bitirdim.

Askerdeyken dünyada ekonomik kriz var diye duymuştuk. Bunun Türkiye’ye ne kadar yansıdığını ancak gelince öğrenebildim. Fabrikalar birer birer kapatıyor. İşsizler ordusuna her gün binlerce kişi katılıyor. Şu anda ben de o işsizler ordusunun bir mensubuyum. Her ne kadar üniversite mezunu olsak da artık ekmek aslanın midesine inmiş bir kere.

Şimdi yıllar önce ilgilenmem gereken alanlardan birisi ile ilgili bir kursa gidiyorum. Çoğu iktisat mezununun detaylı olarak bilmediği Forex piyasası hakkında bir eğitim görüyorum. Dünya piyasasında paraya nasıl para katılır bunu öğreniyorum. Her şey yolunda giderse yakında iyi bir trader (döviz piyasasından para kazanan kişi) olabilirim.

Kurs sonrası iş konusunda bir gelişme olma ihtimali yüksek, eğer gerçekleşirse detaylı bilgiyi burada yazacağım.

Tüm işsiz arkadaşlara kısa sürede iş bulmalarını dilerim. İşsiz dönemlerde kendilerini geliştirecekleri uğraşlar edinmelerini tavsiye ederim.

Kategoriler:Ekonomi Etiketler:, ,
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Yorum bırakın